"She reached me."

Fordítás:Elért engem.

March 20, 2015

6 hozzászólás


kogu4

pr.: "She reached her objective." Elérte a célját.

February 21, 2018

SziGyu

Ez valami kifejezes lesz? Pl. Utolert, lehagyott, megelozott?

March 20, 2015

karak74

Igazolásként a 'reach' szó "elér" jelentésére: 'He got up early (so as) to reach the summit before sunset.' "Korán kelt, hogy még napnyugta előtt elérje a hegy csúcsát." (Forrás: Dohár Péter - Kis angol nyeltvan c. könyv VI. CÉLHATÁROZÓI MELLÉKMONDAT (CLASUE OF PURPOSE) fejezet utolsó előtti példamondat.)

March 3, 2017

Abenhakan

Nem, az eredeti fordítás a jó.

March 21, 2015

BenedekEme

Nem az azt jelenti hogy pl. telefonon elért engem

July 31, 2015

AttilaIvny1

Ezt irtam!!!

September 11, 2017
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.