Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I am going to wait for you."

Çeviri:Ben seni bekleyeceğim.

3 yıl önce

9 Yorum


serdarayar

Senin için bekleyeceğim nasil denir?

3 yıl önce

Emma-lee93

Ayni sekilde :)

3 yıl önce

serdarayar

şimdi şöyle ki; 'Senin için bekleyeceğim' derken beklediğim sen değilsin,bir başka şey fakat ben senin için bekliyorum.aynı şekilde olması mümkün değil.

3 yıl önce

Emma-lee93

Bekledigi sey tam olarak nedir? Anlamadim :/

3 yıl önce

serdarayar

Her hangi bir şey.hani böyle giderdim fakat senin hatrına bekliyecegim demekle ayni şeyi kastediyorum.

3 yıl önce

Emma-lee93

Tamam yine ayni sey kullanilir

3 yıl önce

aleynalper

Zaten sistem kabul ediyor,senin icin bekleyecegim'i

3 yıl önce

Selahattin754693

Seni bekliycem olmaz mı

9 ay önce

sahinhamza

Bu çevirinin doğrusu "Ben senin için bekleyeceğim" olmayacak mı..!!!

5 ay önce