1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "What equipment do I need?"

"What equipment do I need?"

Переклад:Яке обладнання мені потрібне?

March 20, 2015

29 коментарів


kizkab

"порібне" виправіть будь-ласка, дякую


gtc2015

"Та тільки хура й досі там." (с)


AlexandrSh942749

Яке обладнання мені потрібно - де тут помилка? :)


olesia.tk

Відповідь "Яке спорядження мені потрібне" - показує як неправильне через букву Т в слові "поТрібне", хоч це правильно!!!


gtc2015

А хто ще знову наступив на ті самі граблі? :)

Cкріншот:

ALT


Nordry

+1 :) (хоча насправді одиничок уже зо десяток... як і репортів :( )


Diana918753

Яка різниця потрібно мені і мені потрібно?


arctic.story

Ну і equipment значить не тільки обладнання, а ще й спорядження


WUra13

Значить, варіант "Яке обладнання..." виправили, а ось варіант "Яке спорядження..." залишили зі словом ПОРІБНЕ. Правильно, нема чого балувати цих примхливих користувачів Дуо!


Vitaliy_Lotockiy

"Яке спорядження мені порібно?"

Досі існує помилка з цим словом


kizkab

Невірно працює перевірка


Nazariy3

яке обладнання мені потрібно - чому це не враховувати? а якщо до кінця речення додати слово взяти то як?


Serzh_Tiger

помилка у слові потрібнО, треба написати потрібнЕ. я сам довго думав у чому справа


l0pht

Так і не виправили!!! Їм потрібно англійською писати


gtc2015

Порібно. :)


l0pht

Пишіть "треба" і працює )))


bat42380

порібне порібно виправити вже. чи не порібно взагалі?


gtc2015

Пороблено...


p042

Яке обладнання мені знадобиться...


gtc2015

знадобиться - це майб. час.


ruslanleon

допущена фонетична помилка у слові "потрібне", тому мені не зарахувало варіант як правильний!


SergioRuido

Фонетична? В українському слові? Ви ж слухаєте тільки англійські речення)

Фонетичні помилки - це помилки у вимові.


ruslanleon

я переплутав, тобто граматична) замість "потрібно" написано "порібно"


gtc2015

Виправте, будь ласка одну букву в перекладі, все обговорення лише про це, скріншоти є...


l0pht

Знову...


ViktorDudn

Яке знаряддя мені потрібне?


gtc2015

Вам потрібен словник. :)

Жарти жартами, але все ж "знаряддя" - це більше про конкретний інструмент, а не про "обладнання взагалі" або "сукупність пристроїв".

Та й зрештою, у тому ж словнику:

equipment - екіпірування, інвентар, лаштування, наряд, обладнання, оснащення, риштунок, спорядження, техніка, устаткування

знаряддя - instrument, tool, weapon, implement, cannon, engine.


Dima535107

Nx8nbnnhnhhjnnbnb

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.