A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Do not forget the answer."

Fordítás:Ne felejtsd el a választ!

3 éve

4 hozzászólás


szatti

Ne feledd a választ - nem fogadta el. Áááá, az utolsó életem volt!

3 éve

evairenpinter

Lehet, hogy jelentened kellene. A tanulási oldalon hamarabb látják a szerkesztők, s beteszik a válaszok közé.

1 éve

Barnus14

Nem fogatta el: a választ ne felejds el! Nem jó,Nem jó!! De miért?? Hehehe!

8 hónapja

volisoft

Mert olyan szó, hogy "felejds", nem létezik. Meg olyan sem, hogy "fogatta". Ha pont így írtad a feladatban is, akkor ne csodálkozz. Figyelj a helyesírásra! Úgy talán több sikered lesz.

2 hónapja