"Ben hiç sizin evinize yürümedim."

Çeviri:I have never walked to your house.

3 yıl önce

10 Yorum


selck123

Yours house ?

3 yıl önce

buketsevcan

"my/your/his/her/our/their" isimle kullanılırken, "mine/yours/his/hers/ours/theirs" kelimelerinden sonra isim gelmez. It is my pencil. This pencil is mine. It is her problem. The house is hers. This food is ours, not theirs. This is our food, that is their food.

3 yıl önce

uahope

Toward kelimesi de -e doğru demek dedil mi

3 yıl önce

Estelliano

Belki -s koymadigin icin kabul etmemistir. Towards olacak

3 yıl önce

bacio_
bacio_

Toward = Towards

1 yıl önce

meltemuygun

into your house neden kabul edilmiyor?

3 yıl önce

bacio_
bacio_

Into diyince evin ici kastedilmis oluyor. Anlatim bozuklugu yaratmis oluruz into diyerek.

1 yıl önce

Mangulay

Home ile house aynı anlama gelmiyor mu? Home'ı neden kabul etmedi?

2 yıl önce

yusufcanur

Have never yerine havent olma mı olmuyosa neden olmaz

1 yıl önce

Mustafa453158

"I did not walk", yürümedim demek değil mi

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.