"У мене є питання."

Переклад:I have a question.

March 21, 2015

10 коментарів
Це обговорення закрито.


dimanchyck

Мені здається, що питання так само буде питання у множині, як це відрізнити?


SergioRuido

Ніяк. Просто чекати від співрозмовника це/ці питання. Ну, ще уточнити можна.

Щоб уникнути зайвого непорозуміння, можна вживати "..одне питання" або "..декілька питань".


duoling849

Questions це множина, question це однина


Dmy_S

Єсічо, відповідь I have questions приймається так само "на ура" і без зауважень. Так що ламати голову, однина тут чи множина, геть не обов'язково ;)


JzXa6

Я так написала і воно не прийняло


liubomyr864121

Зробіть щоб Дуолінго, приймав два варіанти як question так і questions.


deniko
Mod
Plus

Дуолінго не приймає question або questions. Дуолінго приймає речення, а не слова.

Але приймаються речення з question в однині, і з questions у множині:

I have a question

I have questions

Якщо ваш варіант не прийнято, можливо, був одрук, або ви забули артикль, або поставили там, де його не треба ставити.


VeronikaBe625724

Там справа в "а" "а"- це однина I have a question - Я маю "одне" питання


irenagon

на мою відповідь - "I have a question." отримала: "Ваша відповідь містить одрук. I have questions.".... ЧОМУ? /і при цьому надавався тільки такій варіант відповіді - "question"/


deniko
Mod
Plus

I have a question - це не просто один із варіантів, що приймається, це основне речення курсу.

Скоріш за все, у вас був якийсь одрук, або ви не поставили артикль. Той варіант, що ви написали в коментарі, правильний. У такій ситуації краще зберегти і показати скріншот.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.