1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "You are the girl whose mothe…

"You are the girl whose mother lives in the red house."

Çeviri:Sen annesi kırmızı evde yaşayan kızsın.

March 21, 2015

17 Yorum


BurakCanOr

Annesi kırmızı evde yaşayan kızsın yazdım kabul etmedi


GkhanGldk

Annesiyle kirmizi evde yasasa nolur ki ??


hasan50686

Sen kirmizi evde annesi yaşayan kizsin yazdim kabul etmedi


Bisnev99

relative clause mu ?


yasarciv

"Annesi kırmızı evde yaşayan kız sensin" cevabı kabul edilmesi gerekmez mi?


SmailLee

Aynı cümleyi yazmışsınız sadece cümlenin sonundaki "sen" öne alırsanız tamamdır.


CrazySinan

"Annesinin kırmızı evde yaşadığı kız sensin" de olması gerekmez miydi


yasin759053

Çok hızlı söylüyor


hatininhayalleri

"whose" cümleye nasıl bir anlam katmaktadır, ben bunu anlayamadım... Eğer biliyor iseniz anlatır mısınız?


BornoVAA

Bende ayni sorunun cevabini ariyorum


sonterekeme

Hangi kızın annesi sorusunun karşılığı. Annesi kırmızı evde yaşayan kız. Biraz karışık oldu umarım anlatabilmişimdir


MagfiretDe

I wrote the same sentences but it wasn't accepted. Why?


hsumer

Sen ile annesi arasında virgül bulunmalıdır.


Nuri_Uzuncakmak

Kırmızı ışıklı sokaktaki ev mi?


hafsakayahan_

Kırmızı evde annesi yaşayan kızsın dedim benimkini de kabul etmedi


emre353461

İngilize sordum, cümleyi anlamadı, yuh yani


AtakanFaru

Bende kizin kirmizi evde yasayan annesisin dedim sbxehxhdcjd

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.