1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Вони читають, коли ми читаєм…

"Вони читають, коли ми читаємо."

Переклад:They read when we read.

March 21, 2015

14 коментарів


Xalava

Чому не можна використати while ?


AnnaFromUkraine

Знайшла на днях в книзі (переклад мій, і він не претендує на звання «ідеально-правильний»):
— DURING. We use DURING + NOUN to say WHEN something happens (NOT HOW LONG) // Ми використовуємо DURING + іменник, щоб сказати КОЛИ (під час, в той час як) щось сталося (НЕ як довго (тривало)) — DURING the film (під час фільму); DURING our holiday (під час канікул); DURING the night (вночі). For example: I fell asleep during the film (Я заснув під час фільму); We met a lot of people during our holiday (Ми зустріли багато людей під час (наших) канікул).
— WHILE (на жаль не пояснено так само гарно, але є порівняння з DURING). We use WHILE + SUBJECT + VERB // Ми використовуємо WHILE + суб’єкт + дієслово — We saw Amanda while we were waiting for the bus (Ми бачили Аманду коли чекали на автобус); While you were out, there was a phone call for you (Поки ти виходив, тобі телефонували); Christopher read a book while I watched television (Крістофер читає книгу коли (в той час як) я дивлюся телевізор //Схоже на наш випадок?).
// Як я зрозуміла з книги, різниця в тому, що одне використовується з іменником, а інше - з суб’єктом та дієсловом.
— Порівняння DURING та WHILE: — I fell asleep DURING the FILM -- I fell asleep WHILE I was WATCHING television; We met a lot of interesting people DURING our HOLIDAY -- We met a lot of interesting people WHILE WE WERE on holiday.


AnnaFromUkraine

Мені також це дивно. While має переклад "у той час як", "тоді як"... Тож цікаво дізнатися, чому це слово не підходить.


Sofia807978

там написано коли ми читаємо а не у той час як


mQyZ7

Чому не бідходить whenever, розтлумачте значення


margarita335734

По перше: не бідходить а Підходить, а по друге: подзвони на номер 0983840807 там тобі все скажуть


Georgepetlukh

Хм.. Мені теж цікаве це питання, але бачу модератори не спішать відповідати.


MisterUH

Мабуть, у модераторів немає часу. Курс з бети не вийшов, його ще шліфувати й шліфувати. Спробуйте самі пошукати та й нам розказати. Ці обговорення саме для цього й створювалися.


Georgepetlukh

В гуглі, нічого корисного знайти не можу. Судячи з перекладу обох слів, я різниці в даному черенні не бачу. "Коли" і "поки", на мою думку, дають в даному реченні одне значення. Тому потрібно уточняти в компетентних людей. А то англійська - мова непередбачувана ))


MilaZhvank

Не зрозуміло. В аналогічному реченні (він спить, коли я читаю) while було доречним, а в цьому вже while не правильно і треба when!!! Нічого не зрозуміла. Плюс я ще думала, що when використовується в питальних реченнях. Поясніть, будь ласка


Sofia807978

там написано коли ми читаємо а не у той час як


bopC15

шось непонятно чому так замішано і непонятно . Вони читають коли ми читаємо вобще нерозумно


bopC15

доброго дня


7bJv15

До чого це???

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.