"Takefoodandwater."

Překlad:Vezmi jídlo a vodu.

před 3 roky

11 komentářů


mabak

vem jídlo a vodu

před 3 roky

Jana528260

Vem si jídlo a vodu nejde??

před 6 měsíci

ValaCZE
ValaCZE
Mod

Vem je nespisovně. Co takhle číst diskuze, než něco napíšete.

před 6 měsíci

Penny853152

Myslím, že Janě šlo spíše o zvratné sloveso "si". Tedy Vezmi.... vs. Vezmi si.......V češtině to má jiný význam.

před 6 měsíci

ValaCZE
ValaCZE
Mod

Bereme i variantu se "si", takže problém byl opravdu ve slově vem.

před 6 měsíci

KuzmaKuzma1

Pokud je to rozkazovací věta, měl by být na konci vykřičník, protože potom je to věta oznamovací.

před 5 měsíci

ValaCZE
ValaCZE
Mod

Rozkazovací věty nemusí mít vždycky vykřičník.

před 5 měsíci

KuzmaKuzma1

Ber(me/te) jídlo a vodu.

před 5 měsíci

ValaCZE
ValaCZE
Mod

Ber, berte ano; berme ne.

před 5 měsíci
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.