1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "У Європі була нестача їжі."

"У Європі була нестача їжі."

Переклад:There was a lack of food in Europe.

March 21, 2015

17 коментарів


YuriyChern

А чоме luck не може бути без артикля "a" luck?


Kaminari_Okami

Слово "lack" може бути як іменником, так і дієсловом. У ролі іменника воно позначає стан відсутності або невідсутності чого-небудь та може позначати як однину (тоді перед виразом "lack of smth" ставиться неозначений артикль "а", наприклад, "a lack of money" - хоч "гроші" у нас і зчислюване поняття у множині, але їх відсутність/брак передається через однину, або "His answer demonstrated a complete lack of understanding of the question" - "Його відповідь продемонструвала цілковиту відсутність розуміння цього запитання"), так і бути незчислюваним ("Lack of sleep had made him irritable" - "Нестача сну зробила його дратівливим"), тоді перед даним виразом артикль не вживається. Якщо ж йдеться про відсутність кількох зчислюваних понять, то перед виразом "lack of smth", як правило, ставиться означений артикль - "One disadvantage of living in the town is the lack of safe places for the children to play" - "Одним з недоліків життя у місті є відсутність місць для дітей, де можна погратися". Ось тут пояснено детальніше: http://www.learnersdictionary.com/definition/lack


[заблокований користувач]

    щодо артиклю не скажу, але не luck, а lack :)


YuriyChern

    Добре, але за артикль все ж чекаю від когось комменту :)


dbdevelope

    Може я не правий, але мені здається, що тут не потрібно артиклю: "lack of food", а не "a lack of food". - "брак їжі", а не "якийсь брак їжі".


YuriyChern

    Ну от і мені так само здаеться... можливо це помилка в тесті дуолінго, але як це ім повідомити?


dbdevelope

    А так можна? - "Europe had lack of food"


dimanchyck

    can i use it was?


chickitosik

    чи можна використовувати shortage?


.kornelka.

    Чому the lack не підходить?


Kaminari_Okami

    "The lack of" вживається, коли йдеться про відсутність кількох зчислюваних понять, якщо ж про зчислюване поняття в однині, тоді вживається неозначений артикль. Більш детально я вже відповіла вище. :)


    [заблокований користувач]

      на мій посполитий розум тому, що "the" було б якби йшлося про єдиний і неповторний випадок


.kornelka.

      дякую за пояснення)


fish-key

      In Europe there was a lack of food. - чому так не можна


IMax_IM

      there was not enough food in Europe. Не?


TolikTolik5

      Чому---....a shortage of food ...--- помилка?????

      Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.