1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Я у місті."

"Я у місті."

Переклад:I am in the city.

March 21, 2015

6 коментарів


NlN96

Чому "Я у місті" це I am in the town, якщо town це містечко, а місто це city?


kostya07

Чому не можна сказати? i am in a town.


SergioRuido

Можна навіть без артиклю взагалі. Сталий вираз I am (back) in town - Я у місті (Мене не було деякий час, але зараз я в межах міста). She's out of town - Її в місті немає, вона за межами міста.


kostya07

Ще раз привіт. Чому тоді не можна написати "i am in city"?


UlehL

Для чого артикль у відповіді "I'm in a city" ?


fandm77

I'm in the city - не правильно?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати