Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"I see a book on the desk."

Переклад:Я бачу книгу на цьому письмовому столі.

3 роки тому

5 коментарів


kostya07

Чому не можна написати "я бачу книгу на цьому столі"

3 роки тому

Milkho
Milkho

table - стіл
desk - парта, письмовий стіл.

3 роки тому

oepz6

Чому не може бути "я бачу цю книгу на письмовому столі„

11 місяців тому

Fb8U1
Fb8U1

Але ж a book - це (Якась) книга, а не Ця. А ось the desk - письмовий стіл, про який відомо співрозмовникам, тому Цей письмовий стіл.

Бачу, що Ви регулярно працюєте, тому не полінуюсь підказати, де почитати про вживання артиклів. http://mi.anihost.ru/Dragunki/Malyj_pryzhok.pdf На стор 132-138 у доступій формі пояснюють вживання означеного і неозначеного артиклів, а також є два невеликі тексти із чудовими коментарями, що розкривають суть артиклів.

8 місяців тому

Solomiya2016

А мені дало завдання сказати.але чому ж не написати?

7 місяців тому