1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Він готує рибу."

"Він готує рибу."

Переклад:He cooks fish.

March 22, 2015

12 коментарів


Liubomir1111

Чому make не підходить? Тут мова іде про їжу. Дякую.


kozaksv

Чому артикль не підходить?


MisterUH

Тому що fish - є множина і артикль А, що має значення "один", тут не підходить.


SanyaDes

He makes fish. Неправильна відповідь?


-GanonDork-

Make-робити, cook-готувати


Litechko

Чому артикль " а" не підходить?


Liuda_Deriy

Де потрібно додавати артикль, а де - ні???


Olgert123

Якщо множина, то артикль "а" не вживається. Риба множина, рибина - однина.


PavloPryst

а чому не підходить he is cooking fish?


SergioRuido

Будь ласка, пропонуйте варіант перекладу, натиснувши кнопку "Повідомити про проблему". Так розробникам легше вносити покращення до курсу. Дякую! alt text


VviG13

чому у попередньому завдані "Ми готуємо йому вечерю" (make) застосовувалось, а у данному виразі He (make) cooks fish це помилка? і там і там мова про їжу.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.