1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Він готує рибу."

"Він готує рибу."

Переклад:He cooks fish.

March 22, 2015

9 коментарів


kozaksv

Чому артикль не підходить?


MisterUH

Тому що fish - є множина і артикль А, що має значення "один", тут не підходить.


Liubomir1111

Чому make не підходить? Тут мова іде про їжу. Дякую.


PavloPryst

а чому не підходить he is cooking fish?


SergioRuido

Будь ласка, пропонуйте варіант перекладу, натиснувши кнопку "Повідомити про проблему". Так розробникам легше вносити покращення до курсу. Дякую! alt text


SanyaDes

He makes fish. Неправильна відповідь?


-GanonDork-

Make-робити, cook-готувати


Liuda_Deriy

Де потрібно додавати артикль, а де - ні???

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.