Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Він готує рибу."

Переклад:He cooks fish.

3 роки тому

8 коментарів


Viktor_Humeniuk

He cooks a fish?

3 роки тому

kozaksv
kozaksv

Чому артикль не підходить?

3 роки тому

MisterUH

Тому що fish - є множина і артикль А, що має значення "один", тут не підходить.

3 роки тому

Liubomir1111

Чому make не підходить? Тут мова іде про їжу. Дякую.

2 роки тому

PavloPryst

а чому не підходить he is cooking fish?

3 роки тому

SergioRuido

Будь ласка, пропонуйте варіант перекладу, натиснувши кнопку "Повідомити про проблему". Так розробникам легше вносити покращення до курсу. Дякую! alt text

3 роки тому

Liuda_Deriy

Де потрібно додавати артикль, а де - ні???

1 рік тому

SanyaDes

He makes fish. Неправильна відповідь?

1 рік тому