1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "What questions do children h…

"What questions do children have?"

Překlad:Jaké otázky mají děti?

March 22, 2015

10 komentářů


duolingoan4

Proč je v anglické větě ,, do" jako dělat? Mate mě to.


ZuzanaJurk2

Já myslím, protože je to otázka? Ale to jen doufám.


yNaQZjlc

Tady se mame ucit, jak se stavi otazka a nesoutezime o medaili za nejlepsi volny preklad.. :D ffs..


jak123jak

Jaké otázky mají děti? zní dost nepřirozeně, lepší překlad je Na co se děti ptají?


kacenka9

Tam by ale anglicka veta znela "What are the children asking about?". Vezmete to jako vetu z pediatricke psychologie, ptajici se, jake otazky vetsinou pokladaji deti ve 3. roce veku. Treba.


MirkaKirch

Když nevím mám si kliknout pod slovo a Duolingo mi poradí a přeloží...v tomto případě mi opravdu nedává smysl slovo " do " - udělat , dělat , proč se v této větě vůbec nachází ??? Ač se snažím sebevíc a pořád se učím je to pro mě těžké


tatka_
Mod
Plus

"do" je také pomocné sloveso pro tvoření otázek. Jak se tvoří otázky v angličtině najdete např tady: https://www.helpforenglish.cz/article/2006090703-otazky-v-anglictine
Vemte si jednodušší tázací větu:
What do you have? - Co máš?
What questions do you have? - Jaké máš otázky?
What questions do they have? - Jaké mají otázky?
What questions do children have? - a tady už jsme nahradili zájmeno "they" za "children".


johanka518139

Perfektni vysvětlení.Diky.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.