1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Ona nikdy nenosí sukni."

"Ona nikdy nenosí sukni."

Překlad:She never wears a skirt.

March 22, 2015

5 komentářů


Vlcek1942

Asi by to znělo hloupě, ale mohlo by se i říct: ,,She never not wears a skirt." ?


ValaCZE

Nemohlo, protože na rozdíl od češtiny v anglické větě může být pouze jeden zápor a v té vaší jsou dva. Navíc zápor od wear je "does not wear".


GeorgeSeem

Sakra, proč ne the skirt!


ZdenaF

Protože nenosí žádnou sukni


tatka_
Mod
Plus

The skirt by byla určitá konkrétní sukně. Věta neříká, že nenosí tu určitou sukni, ale nenosí sukni nikdy žádnou. V české větě by muselo být také upřesnění “tu sukni”.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.