Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"This year's fashions are completely different."

Çeviri:Bu yılın modası tamamen farklıdır.

3 yıl önce

13 Yorum


erdinc_dinc

"Fashions" plural bir kelime midir?

Çeviri "Bu yılın modaları tamamen farklı" olunca sanki Türkçede olağandışı bir cümle kurmuş oluyoruz.

3 yıl önce

LadyNurington

İngilizce de çoğul olan kelimeler her zaman Türkçe'ye çoğul olarak çevrilmez. Tekil çevirmek hata değildir.

Ör: "I read books-Kitap okurum." Burada "kitaplar okurum" çevirisi yanlış olurdu.

3 yıl önce

ilknr1
ilknr1

Peki neden fashion değil de fashions kullanıldı. Tekil hali de var kelimenin sonuçta. Aynı şekilde bazı cümlelerde art bazılarında arts çıkıyor, neye göre değişir? Teşekkürler.

3 yıl önce

MajorHealing

İlknur bu soruyu ne zaman sordun? Merak ediyorum acaba sorular modlar tarafindan ne siklikla yanitlaniyor

2 yıl önce

Rftyklmz
Rftyklmz

evet ilknurun sorusuna cevap verir misiniz

1 yıl önce

yeldaaytua

bir de ben güncelleyeyim: neden fashions?

1 yıl önce

Eyup198063

This year's fashions yerine fashions of this year olmasi gerekmez mi.. Cunku gecenlerde bir baska forumda 's takisinin sadece gercek kisilerde kullanabilecegi, digerlerinde of kullanilmasi gerektigi yazilmisti

1 yıl önce

berkay4865795

çünkü ingilizcede isim çoğul olursa .........

2 yıl önce

yamurelebi0

Neden fashion degil de fashions

2 yıl önce

cagdasoguz

Tumuyle dedim kabul etmiyor, anlamsiz.

1 yıl önce

cagdasoguz

Butunuyle yerine tumuyle kelimeaini de kabul etmeli. Yanlis sayiyor.

1 yıl önce

Antalya_man

Bu cümlede ki gariplikleri açıklar mısın Admin?

1 yıl önce

beyza388458

Evet ya neden fashions???

1 yıl önce