1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "This year's fashions are com…

"This year's fashions are completely different."

Çeviri:Bu yılın modası tamamen farklıdır.

March 22, 2015

15 Yorum


Eyup198063

This year's fashions yerine fashions of this year olmasi gerekmez mi.. Cunku gecenlerde bir baska forumda 's takisinin sadece gercek kisilerde kullanabilecegi, digerlerinde of kullanilmasi gerektigi yazilmisti


erdinc_dinc

"Fashions" plural bir kelime midir?

Çeviri "Bu yılın modaları tamamen farklı" olunca sanki Türkçede olağandışı bir cümle kurmuş oluyoruz.


LadyNurington

İngilizce de çoğul olan kelimeler her zaman Türkçe'ye çoğul olarak çevrilmez. Tekil çevirmek hata değildir.

Ör: "I read books-Kitap okurum." Burada "kitaplar okurum" çevirisi yanlış olurdu.


ilknr1

Peki neden fashion değil de fashions kullanıldı. Tekil hali de var kelimenin sonuçta. Aynı şekilde bazı cümlelerde art bazılarında arts çıkıyor, neye göre değişir? Teşekkürler.


MajorHealing

İlknur bu soruyu ne zaman sordun? Merak ediyorum acaba sorular modlar tarafindan ne siklikla yanitlaniyor


Rftyklmz

evet ilknurun sorusuna cevap verir misiniz


yeldaaytua

bir de ben güncelleyeyim: neden fashions?


berkay4865795

çünkü ingilizcede isim çoğul olursa .........


cagdasoguz

Tumuyle dedim kabul etmiyor, anlamsiz.


cagdasoguz

Butunuyle yerine tumuyle kelimeaini de kabul etmeli. Yanlis sayiyor.


Antalya_man

Bu cümlede ki gariplikleri açıklar mısın Admin?


beyza388458

Evet ya neden fashions???


Emrah1818

"bu yılın modası komple farklıdır" bu da doğru olmalı neden bunu yazdığım için puan kırıyorsunuz


zuleyhaElc

S takısı sadece şahıslarda olduğunu belirtmiştiniz ama burda year's var lütfen açıklayabilir mi biri


yamurelebi0

Neden fashion degil de fashions

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.