1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ведмідь - це тварина."

"Ведмідь - це тварина."

Переклад:A bear is an animal.

March 23, 2015

9 коментарів


LiandraVencen

bear it is an animal поясніть, будь ласка, хтось, а то я щось не зрозуміла. якщо не важко


SergioRuido

Візьмемо три однотипні речення: Ведмідь - (це) тварина, аблуко - (це) фрукт, Марс - (це) планета. Це стоїть в дужках, тому що його можна опустити (Ведмідь - тварина, Марс - планета) і воно тут не є відповідником для англійського it.

Структура таких речень інша в англійській. Є так зване дієслово-зв'язка is (у наших реченнях ми просто ставимо дефіси), A bear is an animal, an apple is a fruit, Mars is a planet. Додавати it непотрібно..


LiandraVencen

Думаю, що зрозуміла :)


slink602403

Коли я пишу "the duck is a bird" це не правильно, а коли пишу "the bear is an animal" помилкі не має дуже прошу це виправити.


slink602403

або пояснити чому я не правий


SWQ23

Обов'язково"A bear" ?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.