Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Ведмідь - це тварина."

Переклад:A bear is an animal.

0
3 роки тому

5 коментарів


LiandraVencen

bear it is an animal поясніть, будь ласка, хтось, а то я щось не зрозуміла. якщо не важко

3
Відповісти3 роки тому

SergioRuido

Візьмемо три однотипні речення: Ведмідь - (це) тварина, аблуко - (це) фрукт, Марс - (це) планета. Це стоїть в дужках, тому що його можна опустити (Ведмідь - тварина, Марс - планета) і воно тут не є відповідником для англійського it.

Структура таких речень інша в англійській. Є так зване дієслово-зв'язка is (у наших реченнях ми просто ставимо дефіси), A bear is an animal, an apple is a fruit, Mars is a planet. Додавати it непотрібно..

21
Відповісти3 роки тому

LiandraVencen

Думаю, що зрозуміла :)

7
Відповісти3 роки тому

borsh3

Дякую

1
Відповісти2 роки тому

Johnbutton

Ц

0
Відповісти1 рік тому