1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "I do not have much time."

"I do not have much time."

Переклад:У мене немає багато часу.

March 23, 2015

12 коментарів


kostya07

А не можна сказати "я немаю білше часу"


SergioRuido

1) не маю (окремо) 2) більше часу - more time


denys.ko

даруйте, але я не зрозумів ваше пояснення: "я не маю більше часу" є правильним перекладом?


kostya07

much - багато; more - більше.Речення не правельне тому що, повністю міняє суть .


denys.ko

дякую, упустив різницю


BJUp18

I do not have many time. чим відрізняється від I do not have much time.


deniko
Mod
Plus

time у значенні "час" - незлічений іменник (uncountable noun), з ним не можна вживати many, лише much та a lot of


Solomiya2016

А чому не можна було без ''багато''


ANDREW-LVIV

У мене мало часу. ?


Oleksiy312348

"У мене обмаль часу" також варіант, але не зараховує.


OlexandrZune

У мене не достатньо часу!


2Cc1

Теж так думав, але зрозумів з коментарів, що час є, його достатньо, але не багато)

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.