"She did not hear me say that."

Переклад:Вона не чула, як я казав це.

March 23, 2015

33 коментарі

Спочатку топ-дописи

kostya07

Чому не можна написати так "вона не чула, що я сказав це".

April 14, 2015

ZlobneNya

підскажіть, чому вживаємо в цьому реченні say, а не said?

March 23, 2015

SergioRuido

Це особлива інфінітивна конструкція. Речення типу "Я бачив, як ти танцюєш. Він чув, як я співав." Тобто - ХТОСЬ БАЧИВ/ЧУВ, ЯК ХТОСЬ РОБИВ/РОБИТЬ ЩОСЬ. Структура такого речення буде - SOMEBODY SAW/HEARD SOMEBODY DO SOMETHING. Особливість в тому, що дієслово, що позначає дію, яку бачили чи чули, стоїть у неозначеній незмінній формі.

Приклади:

I saw you dance - Я бачиа, як ти танцюєш (тобто, як ти взагалі це робиш)

She did not hear me sing that song - Вона не чула., як я співав ту пісню

We heard him talk about politics - Ми чули. як він говорить/говорив про політику

He has never seen her cry - Він ніколи не бачив, як вона плаче.

March 24, 2015

Anastasiya245976

Після "did" або "did not" вживається лише дієслова в теперішньому часі і без частки "to"

April 7, 2017

fsDQ6

Короче якщо в питанні чи заперечені в минулому часі ви вживаєте did або did not,то до дієслова закінчення -ed не добавляється

October 30, 2017

zenhorb

вона не чула коли я говорив це

September 29, 2016

Viacheslav926246

"Вона не чула щоб я казав це." - чи може бути й таке значення даної фрази? Дякую.

February 6, 2017

Mariashkaa

Вона не чула мене КОЛИ я говорив це? Чому неправильно??

October 28, 2017

gtc2015

She did not hear me WHEN I said it

June 14, 2018

4dKy

Чому диктували dad а виявилося що там that?

February 29, 2016

Ddenss

"...say THAT" - вона ... я казав(сказав) ТЕ

January 24, 2017

Nordry

Однією з особливостей вживання вказівних займенників в англійській мові є те, що в минулому часі "that" вживається замість "this" у значенні "це", оскільки "this" вказує на предмети які знаходяться безпосередньо близько від вас або у полі вашого зору, а для віддалених предметів вживається "that" (це стосується також і віддаленості у часі).

April 23, 2017

jyLb3

"...віддаленість у часі." Гарне і зрозуміле пояснення. Дякую.

April 25, 2017

VMlIfL

Nordry як завжди дала дуже влучне пояснення. Дякую, 10/10!

February 11, 2019

Juliia529936

Чому не підходить - вона не чула що я казав. Це минулий час, адекватний переклад

January 8, 2018

Fb8U1

Почитайте вище чудовий коментар Sergio Ruido.

Ще про це на стор 51-52 тут: http://mi.anihost.ru/Dragunki/Malyj_pryzhok.pdf

February 27, 2018

sanioktorgovisa

Скажіть будьласка коли вживати did а коли do

April 5, 2016

kostya07

did - це do але в минулому часі.

did you do something? - Ви щось зробили? do you do something? - Ви щось робите?

April 5, 2016

sanioktorgovisa

дякую!

April 6, 2016

Anastasiya245976

"Did" вживається лише в минулому часі

April 7, 2017

KiriloLozitsky

Це нелогічно, коли озвучує жіночий голос, а переклад доступний лише від імені чоловіка...

May 22, 2018

RzKG6

Чому в англійському реченні не ставлять кому?

July 27, 2018

gtc2015

Взагалі ставлять, просто тут вона не потрібна - все зрозуміло за побудовою речення.
В англійській інші правила щодо коми.

August 2, 2018

ot8l3

І з чого все має бути зрозуміло? Те, що ви завчили, не означає, що всім це має бути зрозуміло.

March 4, 2019

gtc2015

І з чого все має бути зрозуміло? Те, що ви завчили, не означає, що всім це має бути зрозуміло.

Якщо ви поцікавитесь побудовою англійського речення, то й вам теж буде зрозуміло. (А поцікавитись, я думаю, варто, якщо ви вчите цю мову.)
І навіть не стільки побудовою речення, скільки конструкціі "підмет" + "присудок (дія)" + "об'єкт, на який скерована дія".
Тут дія - "не чула", отже, далі - об'єкт, який вона не чула, і це "me" - "мене". Отримуємо:
She did not hear me = Вона не чула мене.

Але у нашому випадку є ще дія цього об'єкта, цього 'me', він 'say that'. Ніхто більше у цьому реченні робити цю дію не може, бо дієслово 'say' стоїть саме після цього об'єкта.

Згадуємо, що 'me' може означати/перекладатись також як "я" і отримуємо єдиний можливий дослівний варіант:
She did not hear me say that = Вона не чула я говорю це.

Далі просто доповнюємо речення українським "як" або "що", бо українською саме так говорять (і одночасно згадуємо, що англійською часто пропускають з'єднувальне 'that') і отримуємо
"Вона не чула, як я говорю це."

Далі читаємо ще раз коментар Sergio Ruido і розуміємо, що інтуітивно все правильно зрозуміли, але тепер ще краще.

Якось так.

ПС
Власне, ще про побудову.
Тут ми маємо стандартну англійську побудову "підмет - його дія - об'єкт - його дія" і мучимося лише з перекручуванням до українських форм займенника і дієслова.
І у нас проблема виникає, оскільки українською "я", "мені", "мене" - це все різні слова, а англійською це може бути 'me'. Також українською час обов'язково має узгоджуватись із закінченням дієслова, а в англійській є таке "узгодження часів у реченні", але побудова речення там буде така сама.
Тому ЇМ тут кома не потрібна.

March 5, 2019

Fb8U1

http://easy-english.com.ua/english-punctuation/ Тут трохи про пунктуацію. Підкреслюю, лише основи. Та не переймайтесь, англійці досить недбало ставляться до розділових знаків. Так же, як і більшість наших дописувачів.

Це речення в англійській не складне, як я думаю. На українську воно перекладається складним, а в англійській це особлива інфінітивна конструкція. На початку обговорення читайте Sergio Ruido.

March 4, 2019

Igor138249

She did not hear how me say that

October 5, 2018

Fb8U1

Читайте вище коментар Sergio Ruido, де вказано, що це особлива інфінітивна конструкція, яку не можна перекладати дослівно. Англомовні кажуть саме так. Запам'ятаймо це.

January 2, 2019

A09v

Питання до знавців англійсокої. А як бути з узгодденням часу в складнопідрядних реченнях. Де і в головному і в підрядному реченні дієслрво ПОВИННО бути в минулому часі, як правило. Воно в даному випадку не застосовується, бо це є виняток? https://grammarway.com/ua/sequence-of-tenses

December 29, 2018

gtc2015

Я не знавець, але крім коментаря SergioRuido вище, знайшов ще, схоже, відповідь тут http://easy-english.com.ua/complex-object/

December 29, 2018

Fb8U1

Почитав стор 51-52 тут: http://mi.anihost.ru/Dragunki/Malyj_pryzhok.pdf

Розумію так, що в англійській мові речення з інфінітивною конструкцією не є складнопідрядними. Це на нашу мову вони перекладаються так. А в англійській обходяться заміною суб'єктного займенника на об'єктний. Це один із випадків, коли дослівний переклад неможливий.

February 20, 2019

VitaliyMaytamal

Мені здається що уе треба перевести так: Вона не чула мене говорячи це. Чи я невірно переклав?

March 2, 2019

Fb8U1

Це неправильно. Перечитайте обговорення, там є хороші коментарі, зокрема, Sergio Ruido. Це особлива граматична конструкція, яку не можна перекладати дослівно.

March 2, 2019

Пов’язані обговорення

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.