1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "She loves him."

"She loves him."

Traducere:Ea îl iubește pe el.

March 23, 2015

6 comentarii


ronnntaiila

Pentru ca la el si ea se adauga s la final


Raul12711

The Present Simple, sau The Present Tense Simple este un timp prezent folosit în limba engleză modernă. Este denumit present, deoarece este folosit de obicei (dar nu totdeauna) pentru a face referire la prezent, și simple, deoarece este format dintr-un singur cuvânt (cum ar fi write sau writes), în contrast cu alte forme de prezent, cum ar fi prezentul continuu (is writing) și prezentul perfect (has written). Pentru aproape toate verbele din engleză prezentul simplu este identic cu forma de bază (forma din dicționar) a verbului, cu excepția cazului în care subiectul este la persoana a treia singular, caz în care se adaugă la final -(e)s. Sunt câteva verbe cu formă neregulată, cel mai important fiind verbul copulativ be (a fi), care are formele de prezent simplu am, is și are.

Utilizarea principală a prezentului simplu este să se refere la o acțiune sau un eveniment care are loc în mod obișnuit, ca în He writes for a living (în contrast cu prezentul continuu care se referă la o acțiune în desfășurare în momentul vorbirii: He is writing a letter now). Unele verbe care exprimă o stare, cum ar fi be și know, sunt utilizate la prezentul simplu chiar și atunci când se referă la o stare prezentă temporar. Există, de asemenea, anumite alte utilizări (inclusiv cele menționate la paragraful următor), în care prezentul simplu nu reflectă un aspect obișnuit.

Ca și alte forme ale timpului în engleză, prezentul simplu are anumite utilizări care nu se referă la prezent. Se referă frecvent la viitor, la fel ca în "My train leaves tomorrow" și "If we win on Saturday, ...". Uneori se poate referi la un eveniment din trecut – ca în titluri de ziare, de exemplu.


EvaFrum

Se pune S pentru ca este SHE si HE si la astea se pune S la sfarsit. Ca si la IT


dene081

Da cine nu stie.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.