1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Вона п'є воду."

"Вона п'є воду."

Переклад:She drinks water.

March 23, 2015

20 коментарів


Lakotwukr.net

She drinks water/ чому не так потрібно писати??She drinks a water/


IuriiTurcyn

Тому що вода це рідина. "a" не ставиться перед речами які не можна порахувати. Насправді а це як скорочення one тобто один. Ми в Українській мові теж не кажемо , Дай мені одну воду. Ми можумо сказати дай мені одну пляшку води.


Oksana281990

Зрозуміло!


roza3673

Да звичайно мені зрозуміло! !!!!!


SergioRuido

Граматичні примітки до уроків читаєте?


MisterUH

На андроїді немає приміток.


hBo54

Де їх читати?


w1ev4

Чому якщо чоловік виконує дію, то в кінці дієслова не треба буква s, а якщо жінка, то потрібна буква s в кінці дієслова?


Alona549780

Я написала все правильно а воно мені показує що не правильно!


Katja563063

Правильно ти сказав


Christina359248

Емм а може is має бути?


fox912639

Та ні She drinks water


gCT115

Таааак хтомь може мені пояснити правила оцих eat eating і drink drinks


roza3673

Drinks це п'є


roza3673

Drinking це п'є


0Ayf3

Ґеґілимю


Kerala333

Чому the там не має бути?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.