1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "I started to cover this subj…

"I started to cover this subject."

Переклад:Я почав висвітлювати цю тему.

March 23, 2015

20 коментарів


BD6X3

Як можна "покривати тему"? Здається доречніше "розкривати" чи "ви світлювати " тему


ZlobneNya

Я розумію, що речення без контексту, але, здається, тут буде доречніше використати i have started... бо прямо проситься. =)


Kindermns

Ого - відповідь живого модератора (чи розробника)! Вперше попалося на Дуо. Треба скрін зробити для нащадків-).


gtc2015

Дату бачили? За перші два роки таких відповідей досить багато.

Зараз він не модератор.


Kindermns

Ясно. Надія вмерла).


gtc2015

Навпаки - лише вона й залишилась!

Що хтось, хто вже знає англійську і має час та натхнення, а також терпіння, подасть заявку на модераторство. Хоча офіційно інших обмежень, крім знання мови, немає.


igor809484

Я почала розповідати тему


gtc2015

Розповідати - це зазвичай голосом, тобто tell або speak


VzyU3

Subject їще може бути предмет(урок) в школі ми тему вчили.


DmitriBogo

Чому "розкривати предмет" не підходить?


gtc2015

А у якій ситуації Ви бачите свій варіант перекладу?


AlejandroS372409

А накривати і покривати це не одне і те саме?


Dmy_S

"Я почав покривати цей об'єкт" - не додано (


gtc2015

Тут все ж таки курс початкового рівня, і у реченні - "subject", а не "object".


Dmy_S

І що? Чим мій варіант не тягне на переклад для початківців? Навіть словники ліньки було гортати, чисто конкретно Google translate: subject – дисципліна, об'єкт, підданий, предмет, сюжет, привід, тема, суб'єкт, тематика; object – безглузда річ, додаток, мета, недоладна людина, об'єкт, предмет, річ.


gtc2015

І то, що для початківця було би добре запам'ятати, що
subject - це тема, предмет обговорення,
а "об'єкт", "предмет" (фізичний) - це object.

Словники як просто набір слів-варіантів - тут погана допомога, треба гортати до прикладів використання. А ще краще - дивитись тлумачний словник із такими прикладами, той же кембріджський, наприклад.
Думаю, ваш варіант англомовний скаже з "object".


ilWJ8

"Я почав розкривати цю тему"? Чому ні? Адже можна сказати "тему розкрито".


gtc2015

Не додано. Натисніть "повідомити..."

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати