Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"It is the main character."

Çeviri:O ana karakter.

3 yıl önce

9 Yorum


altan488338

baş karakter dedim yanlış dedi

3 yıl önce

1A7
1A7

Oradaki the ne işe yarıyor? Kalıp mıdır?

3 yıl önce

LadyNurington

İngilizce'de bazı kelimelerin başına "the" article gelir. İşe yaraması belirli bir şeyden konuşulduğunu belirtmek gibi açıklanabilir. "The" meselesini şuradan okuyabilirsin. https://www.duolingo.com/comment/1646458

3 yıl önce

aylinsky

Bas rol de yanlışmış

3 yıl önce

sybil268060
sybil268060

Eski Türk filimlerinin "esas çocuğu" lol

8 ay önce

Rftyklmz
Rftyklmz

he veya she'den bahsedilmeyince It mi kullanılıyor ? Burada it neden kullanılmış açıklar mısınız?

2 yıl önce

bilgekaganylmz

It is the mother character :D

1 yıl önce

Saba32456

baş karakter dedim esası onayladı..bizde baş karakterle esas aynı..,ing de farklı galiba

9 ay önce

Ezgi680502

Baş karakter de doğru bence bana yanlış dedi

7 ay önce