1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "The clothes are on sale."

"The clothes are on sale."

Переклад:Цей одяг продається.

March 23, 2015

13 коментарів


Nata184

"Ці речі у продажу" - має бути такий варіант теж.


Oleksandr807259

Цей одяг є на продаж?


Namystynka1

Я звикла до вживання фрази "on sale" у значенні "зі знижкою" , а не просто "продається"


SergioRuido

"На продаж" або "Продається" - це теж типово. Ще пишуть "For sale".


Dmy_S

Десь пишуть, але тут чомусь не приймається )


deniko
Mod
Plus

Вже приймається ;)


Oleh914266

у продажу - цілком прийнятний переклад


viter173414

Цей одяг розпродається


3fXu

Ця одежа на продаж


YulianaBoy

"Цей одяг на випродаж" чи так підходить?


deniko
Mod
Plus

Цей варіант не приймався - особисто мені це слово знайомо з польської, але українською я його ніколи не чув. Але словник підтверджує, що використовується й українською

https://slovnyk.me/dict/vts/%D0%B2%D0%B8%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%B0%D0%B6

Я додав ваш варіант до тих, що приймаються, але почне прийматися десь за тиждень (сьогодні 31/03/2021)

EDIT: варто зауважити, що "випродаж", як і польський оригінал wyprzedaż - це розпродаж, тобто коли щось продається зі знижкою, або якщо є якась акція.

on sale - це може означати просто "продається", тобто "можна купити". Але в американській англійській це ще може означати "продається зі знижкою", що і є "розпродаж/випродаж". Пруф:


PqfA516745

цей одяг у прожажу - що не до вподоби?


deniko
Mod
Plus

цей одяг у продажу - таке речення є в списку того, що приймається.

Імовірно, не прийняло через одрук у слові "продажу" - у вас написано "прожажу"

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.