"Uvidíme se za chvíli!"

Překlad:See you in a bit!

March 23, 2015

33 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


Chinoranyi

Zdravím a též se ptám, proč nejde "We will see in a moment"?


ValaCZE

Protože vám tam chybí koho/ co uvidíte.


Petr225666

See you later je špatně?


tatka_
Mod
Plus

Later je později.


Haluz1

See you soon? :)


kacenka9

Takovou variantu tam take mame


renata34699

See you in a second se neuznává,ale in a while,in a minute ,in a bit ano .dle mne vsechno vlastně vyjadřuje více méně přeneseně chvilku


Martin9604

Může mi někdo vysvětlit proč je tam "you" a proč "bit"? když v české větě je jasně MY se uvidíme a uvidíme se za chvíli a ne za "trochu"


ValaCZE

Protože angličtina říká "uvidím tě (you) za kousek času/chvilku (bit)".


MichalPetr13

Proč nemůžu dát See you in the moment


marek397447

Ano, aj mna to zaujima


ZdekaSchoo

in the moment je špatně, mohlo by být in a moment


Lochnesska

dobrý den a proč tam není "we"


ZdekaSchoo

jako we see you in a bit? to by nešlo, to by bylo něco jako vidíme tě v trošce, je to jako see you soon nebo see you later, prostě fráze, kde se nepoužívá osobní zájmeno


Lochnesska

aha, děkuji moc za vysvětlení. Fráze jsou vždycky peklo. :-)


crasherx

Co takto varianta: We'll see each other soon!?


nueby

Děkujeme, přidáno.


AtelierPro

See you in a minute..tajy pouzivaji ridili mluvci..


Kasaleo

Proč tam je you když je rozkaz?


mikradis

není to rozkaz, ale věta zvolací.


charlie.66

Může být místo in for?


AlmaMESTLO1

Myslím, že to moje "see you soon" také není chyba!? Ála


Pavel187175

Proč nejde:see you letter ,to se přeci normálně používá


ZdekaSchoo

letter je dopis, asi jste chtěl napsat later, ale to znamená později a ne za chvíli


ElkaSaf73

A proč nejde "See you for a while" ?


ValaCZE

To byste se neviděli za chvíli, ale NA chvíli.


ElkaSaf73

A jo ... Tak "See you in a while" ?


Jarmila2325

v češtině : uvidím Vás, nikoliv uvidíme se


Hanka142

Proč, když opíšu nápovědu mi to neuzná. Je to zavádějící.


tatka_
Mod
Plus

Napoveda slouzi k napovidani jednotlivych slov, ktera se ne vzdy daji pouzit v dane vete. Napoveda slouzi pro cely kurz, stejne jako treba slovnik.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.