Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Máme jedno auto."

Překlad:We have one car.

0
před 3 roky

2 komentáře


Z.Monika

We have got one car.

0
Odpovědětpřed 3 roky

Nemesis_NaR

Ano, regulérní britský výraz. Přijat by měl být, poprosím o nahlášení přes "Ohlásit problém", viz https://www.duolingo.com/comment/7117296

U některých vět ještě není uznán, protože je to primárně kurz americké angličtiny (i proto ta vlaječka) a v americe se tento obrat opravdu nepoužívá. Já osobně bych doporučil ho spíš nepoužívat, protože mi přijde, že pro něj platí české pořekadlo: "Je to sice dál, ale zato horší cestou."

0
Odpovědětpřed 3 roky