Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Αυτό το αντικείμενο είναι κοφτερό."

Μετάφραση:This object is sharp.

0
πριν από 3 χρόνια

5 σχόλια


tasos2014

(This item is sharp)γιατί είναι λάθος?

2
Απάντησηπριν από 2 χρόνια

Mad_Alice

Item, γιατί είναι λάθος???

1
Απάντησηπριν από 8 μήνες

kikipap

Γιατί είναι λάθος το This thing is sharp

0
Απάντησηπριν από 3 χρόνια

glavkos
glavkos

Δεν είναι λάθος. Προστέθηκε μόλις τώρα.

3
Απάντησηπριν από 3 χρόνια

19maik65

Γιατί είναι λάθος το "This object is keen"?

0
Απάντησηπριν από 2 χρόνια