"Αυτό το αντικείμενο είναι κοφτερό."

Μετάφραση:This object is sharp.

πριν από 3 χρόνια

5 σχόλια


tasos2014

(This item is sharp)γιατί είναι λάθος?

πριν από 2 χρόνια

Mad_Alice

Item, γιατί είναι λάθος???

πριν από 11 μήνες

kikipap

Γιατί είναι λάθος το This thing is sharp

πριν από 3 χρόνια

glavkos
glavkos

Δεν είναι λάθος. Προστέθηκε μόλις τώρα.

πριν από 3 χρόνια

19maik65

Γιατί είναι λάθος το "This object is keen"?

πριν από 2 χρόνια
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.