"Вчора не було дощу."

Переклад:It has not rained yesterday.

3 роки тому

7 коментарів


mcharlenstarr

А хіба слово "yesterday" не виключає вживання в цьому реченні Present Perfect?

3 роки тому

vovakondrat77

Звідки у вас відомості, що слово "yesterday" не виключає вживання в цьому реченні Present Perfect? Дайте лінк на правило.

3 роки тому

mcharlenstarr

Із "yesterday", наскільки мені відомо, вживається Past Simple. На сайтах і форумах неодноразово про це йшлося. Зокрема на цьому сайті: http://www.englishpage.com/verbpage/presentperfect.html We use the Present Perfect to say that an action happened at an unspecified time before now. The exact time is not important. You CANNOT use the Present Perfect with specific time expressions such as: yesterday, one year ago, last week, when I was a child, when I lived in Japan, at that moment, that day, one day, etc. We CAN use the Present Perfect with unspecific expressions such as: ever, never, once, many times, several times, before, so far, already, yet, etc.

3 роки тому

vovakondrat77

Дякую за відповідь і лінк. Проблема в тому, що ми не пишемо англійські речення, а лише вибираємо з уже наявних у Дуолінго. Для слова "rained" тут є шість речень, з яких ми вибрали три. Згоден з вами, що "It has not rained yesterday" не найкращий варіант, тому прибрав це речення і замінив його на інше.

Дякую за участь у тестуванні курсу.

3 роки тому

Garry_S
Garry_S

Дуже дивно, що Ви його прибрали, а воно й досі тут. :)

3 роки тому

vovakondrat77

Щойно видалив. Більше не має з'являтися.

3 роки тому

892O

На що ж саме замінили? І чому ж, якщо прибрали, то воно таки є?

3 роки тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.