1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Вчора не було дощу."

"Вчора не було дощу."

Переклад:It has not rained yesterday.

March 24, 2015

7 коментарів


mcharlenstarr

А хіба слово "yesterday" не виключає вживання в цьому реченні Present Perfect?


vovakondrat77

Звідки у вас відомості, що слово "yesterday" не виключає вживання в цьому реченні Present Perfect? Дайте лінк на правило.


mcharlenstarr

Із "yesterday", наскільки мені відомо, вживається Past Simple. На сайтах і форумах неодноразово про це йшлося. Зокрема на цьому сайті: http://www.englishpage.com/verbpage/presentperfect.html We use the Present Perfect to say that an action happened at an unspecified time before now. The exact time is not important. You CANNOT use the Present Perfect with specific time expressions such as: yesterday, one year ago, last week, when I was a child, when I lived in Japan, at that moment, that day, one day, etc. We CAN use the Present Perfect with unspecific expressions such as: ever, never, once, many times, several times, before, so far, already, yet, etc.


vovakondrat77

Дякую за відповідь і лінк. Проблема в тому, що ми не пишемо англійські речення, а лише вибираємо з уже наявних у Дуолінго. Для слова "rained" тут є шість речень, з яких ми вибрали три. Згоден з вами, що "It has not rained yesterday" не найкращий варіант, тому прибрав це речення і замінив його на інше.

Дякую за участь у тестуванні курсу.


Garry_S

Дуже дивно, що Ви його прибрали, а воно й досі тут. :)


vovakondrat77

Щойно видалив. Більше не має з'являтися.


892O

На що ж саме замінили? І чому ж, якщо прибрали, то воно таки є?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.