"Onunişidevameder."

Çeviri:His work continues.

3 yıl önce

6 Yorum


YakupTaer

its work biraz çelişkili değil mi çünkü it insanlar için kullnılmaz ve iş insalara yönelik değilmidir teşkkürler

3 yıl önce

nevinkoc1

Cümle yapısını anlamadım yardımcı olur musunuz lütfen

3 yıl önce

LadyNurington

Anlamadığın kısım nedir? Belirtirsen daha iyi yardımcı olabilirim. :)

3 yıl önce

nevinkoc1

Contunies work ten sonra gelmiş nedenini öğrenebilir miyim Teşekkür ederim :-)

3 yıl önce

MehmetZKAN8

Onun işi=his work ya da its work burada özne olduğundan fiilden önce gelmiş

3 yıl önce

nevinkoc1

Teşekkür ederim

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.