Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Your books"

Traducere:Cărțile tale

acum 3 ani

6 comentarii


Adi-Adinuta

Aici există doua posibilități

acum 3 ani

BriannaPin1

La ce te referi?

acum 3 ani

anamariaraducan

nu este corect am facut o creseal mica de plural si singular

acum 3 ani

IlincaMocan

Da si eu la fel

acum 2 ani

MunteanuMa4

De ce am varianta dumneavoastră cand e ale tale ?

acum 1 an

anatol_surugiu

Am scris "Cărțile al dumnevoastră" și mi-a dat greșit. Cred că nu cunosc limba română )))

acum 1 an