Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"My color is pink."

Μετάφραση:Το χρώμα μου είναι ροζ.

πριν από 3 χρόνια

15 σχόλια


maxoura

Γιατί δεν αποδέχεται την μετάφραση "My colour is pink";

πριν από 3 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Προστέθηκε! Νομίζω πλέον προσθέσαμε το colour και σε όλες τις προτάσεις με το color, αλλά μπορεί και κάτι να μας ξέφυγε :)
Αυτό έγινε επειδή η ιστοσελίδα Duolingo βασίζεται στα Αμερικάνικα Αγγλικά (American English), όπου έχουμε απλοποίηση, color, neighbor, humor, κ.ο.κ., ενώ στα Βρετανικά Αγγλικά (British English) τα έχουμε μάθει ως colour, neighbour, humour, κ.ο.κ.
;)

πριν από 3 χρόνια

Kitrinos
Kitrinos

η προφορα αλλαζει; color - colour; φανταζομαι οτι μονο ως απαντησεις θεωρειται σωστο οταν το συνανταμε ή θα το συνανταμε και ως προταση για μεταφραση η προφορα; ρωταω για εμας που δεν ειχαμε ποτε επαφη με τα αγγλικα, μηπως το να μπλεκονται τα αμερικανικα με τα βρετανικα αγγλικα μας μπερδεψει, ειδικα αν εχουν αλλη προφορα; ευχαριστω

πριν από 3 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Η προφορά είναι η ίδια. Ως προτάσεις για μετάφραση εμφανίζονται μόνο σε Αμερικανικα Αγγλικα, οπότε στην ουσία, μαθαίνεις Αμερικάνικα στο Duolingo :D

Αλλά εφόσον υπάρχουν άτομα που είχαν προηγούμενη επαφή με τα αγγλικά, (και θέλουν να τα φρεσκάρουν πχ.) στην Ελλαδα διδάσκουν κυρίως τα Βρετανικά αγγλικά (πτυχία πανεπιστημίων Oxford και Cambridge) και λιγότερο τα Αμερικάνικα (πτυχίο Michigan). Οπότε είναι λογικό να υπάρχουν απορίες αυτού του είδους (γιατί το colour είναι λάθος;). Δεν είναι λάθος, αλλά δεν υπάρχει στην αρχική (αμερικάνικη) βάση δεδομένων. Αν και όποτε γίνονται τέτοιες αναφορές, μπορούμε να προσθέτουμε και την βρετανική ορθογραφία ως εναλλακτικές απαντήσεις.

Παρακαλώ!

πριν από 3 χρόνια

mstrovila

εμενα μου την επιασε σωστη και το εγραψα οπως ακριβως εσυ!!

πριν από 2 χρόνια

CoolS20

Γιατί?

πριν από 10 μήνες

Kitrinos
Kitrinos

μηπως επρεπε να μεταφρασεις στα ελληνικα;

πριν από 3 χρόνια

maxoura

Όχι έπρεπε να γράψεις στα αγγλικά

πριν από 3 χρόνια

Konstnt1

Η απλούστευση χωρίς άρθρο αλλάζει το νόημα. Συγκεκριμένα η φράση "το χρώμα μου είναι μαύρο" σημαίνει ότι έχει μαύρο χρώμα. Η φράση "το χρώμα μου είναι το μαύρο" σημαίνει ότι το αγαπημένο του χρώμα είναι το μαύρο.

πριν από 1 χρόνο

Kitrinos
Kitrinos

Καλησπέρα. Πριν από αυτήν την ερώτηση, είχα μια παρόμοια που έλεγε “his color is black” και απάντησα “το χρώμα του είναι μαύρο” και μου το έβγαλε λάθος γιατί δεν έβαλα το άρθρο “ΤΟ μαύρο”, σε αυτήν την ερώτηση το δέχεται και με άρθρο και χωρίς ως σωστό, υπάρχει διαφορά; Και αν ναι γιατί; Ευχαριστώ!

πριν από 3 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Κατά τη γνώμη μου υπάρχει διαφορά επειδή αναφερόμαστε στο μαύρο ως ουσιαστικό, και άρα χρειάζεται άρθρο "το μαύρο" (χρώμα). Αλλά δεν είναι λάθος και χωρίς άρθρο. Γι' αυτό και σε αυτήν την πρόταση τα δέχεται και τα δύο. Η πρόταση "Το χρώμα του είναι το μαύρο" προστέθηκε πρόσφατα και για αυτό δεν είχε όλες τις πιθανές μεταφράσεις. Έχω προσθέσει τώρα και "Το χρώμα του είναι μαύρο". Ευχαριστούμε για την αναφορά :)

πριν από 3 χρόνια

vicky205955

Είναι σαφής η ερώτηση και η απάντηση επίσης!

πριν από 1 χρόνο

DIMISTO

Δεν επρεπε να γραφει ετσι γιατι δεν τεριαζει επρεπε να γραφει το αγαπημενο μου χρωμα ειναι το ροζ

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

το αγαπημενο μου χρωμα ειναι το ροζ = my favorite color is pink.

πριν από 2 χρόνια

Takis-48

Η ερώτηση είναι μετάφραση αλλά για κάποιο λόγο που δεν καταλαβένω , επαναλαμβάνεται ενώ και την πρώτη φορά την έπιασε για σωστή . Ευχαριστώ.

πριν από 9 μήνες