1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "They left because of the con…

"They left because of the conflict."

Traducere:Ei au plecat din cauza conflictului.

March 25, 2015

4 comentarii


ButcaBogdan

Ei au plecat datorita conflictului!!!!! Adaugati!!!!


George_RDK

Nu e corect semantic ce spui. ”Datorită” este sinonim cu ”mulțumită”, ”grație” etc., nu se folosește în cazul unei situații neplăcute sau a unei nenorociri! Traducerea moderatorului este cea corectă.


Supremistul

Nu-mi vine să cred că au trecut 2 ani, iar varianta respectivă nu a fost încă acceptată!


adrianstup2

Merge si....datorita conflictului.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.