Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"The brand"

Vertaling:Het merk

3 jaar gelden

3 opmerkingen


verdian45

"merk" is een verkorting van "handelsmerk", dat moet dus een goed alternatief zijn lijkt me

3 jaar gelden

NCThom
NCThom

Een uniek symbool in het vee verbranden om het eigendom te bewijzen. Dus we hebben "brand."

7 maanden geleden

verdian45

@NCThom, Leuk, daar komt "brand" dus vandaan. Een "brandmerk" dus (vroeger ook wel toegepast op mensen: slaven, gevangenen etc.) P.S. Een uniek symbool in het vee verbranden om ...=> Een uniek symbool dat in vee werd of wordt gebrand ...

7 maanden geleden