Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"I drive for an hour"

Traducere:Eu conduc timp de o oră

acum 3 ani

6 comentarii


SimiAdyta

aici de ce este articolul nehotarat an in loc de 'a' simplu?

acum 3 ani

CosminaLi

Este una dintre excepțiile gramaticii engleze. Atunci când pronunți "hour", " h" nu se aude. Deci când un substantiv începe cu "h" mut adăugăm în fața acestuia "an". Iar, în plus, mai există o excepție. Dacă un substantiv începe cu " u" și se pronunță "iu" adăugăm "an". Cum ar fi la an uniform.

acum 1 an

niconine

Când substantivul începe cu vocală, folosești "an". Dacă începe cu o consoană, folosești "a".

acum 2 ani

MinodoraCo1

I have been driving for an hour.

acum 1 an

Boneaioan

In l.romana este coret "o ora"

cu 10 luni în urmă

AdiVisan1

I have been driving for an hour

cu 8 luni în urmă