1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Я жінка."

"Я жінка."

Переклад:I am a woman.

March 25, 2015

26 коментарів


RomanTer2

Ахах пишу women мені вибиває woman якщо на оборот то знову...


deniko
Mod
Plus

woman - це жінка, women - це жінки (множина).

Тобто можна сказати I am a woman = Я жінка, або We are women = Ми жінки.

замінити woman на women у першому реченні не можна, а у дргому не можна women на woman


Kevin493000

Якщо e то множина


sbdk10

Коли я написала "I am woman",мені пише. Правильно так" I am A woman". Серйозно? Одна літера?!


deniko
Mod
Plus

Це не просто одна літера, це ціле пропущене слово. "I am woman" англійською звучить неграматично і ріже вухо носіям мови, хоча вас і зрозуміють, звичайно.

До артиклів треба просто призвачаїтися. Коротку теорію можна почитати в інформації до цього уроку, або тут: https://duome.eu/tips/uk/en (це вся теорія до всіх уроків на дуо)


pP951

I'm не працює)


deniko
Mod
Plus

I'm має працювати - у всякому разі, я завжди на дуо користуюся скороченнями, і у мене жодного разу не було, щоб не прийняло. Цілком можливо, що був одрук деінде.


PerunBolt

Повідомте адмін. "I'm" це також є правільно. Це скорочення "I am".


W7X91

Чому потрібно писати "am" у перекладі англійською, якщо в словосполученні українською букви "є" нема? Чи як тоді буде англійською, якщо українською писати "Я є жінка." ???? Таке враження, що ресурс створений уже із помилками!!!!


PerunBolt

"Я є жінка." = "I am a woman."

В украінській мові ще вживають "є" ->"бути" = "to be": (Це робить більше граматичного сенсу. Знайте, що як вживаєте дієслово "є" - це НЕ Є "архаізм". Украіномовні люди по світі, до нині ще вживають "є" в своіх реченях.)

Я є = I am Ти є = You are (singular) Він/вона/воно є = He/she/it is Ви є = You are (plural) Вони є = They are.

(Вже час найвищий щоб знову 'додати' і вживати украінське дієслово "є" (бути)... Може, тоді, нарешті, 'буде' наша, добра Украіна! Поверніть "Є" назад у своє існування!) :)

(**Вибачте, але я не маю букву 'і' з двома крапками, то 'додяю' " * "при кінці слова.) :)


Dianoya

"Є" - це все-таки архаїзм в сучасній українській мові. Вживати його не потрібно.


Dianoya

Якщо Ви не знайомі зі структурою англійських речень, це не значить, що ресурс помиляється. В українській мові речення взагалі можна скласти з одного слова, наприклад: "Світає. Гарно!" В англійській мові такий фокус не прокатить. Обов'язково має бути підмет та дієслово. Тому: I (я) am (є) a woman (жінка). Просто в нашій мові ми не пишемо "є", а лише маємо на увазі.


_Love9

Слово am це неозначений артикль. Тому так і пишуть I am a woman


Dianoya

Am - це форма дієслова "бути", а неозначений артикль це "a".


DNIj11

А як писати I am woman чи I am a woman?


deniko
Mod
Plus

З артиклем, тобто I'm a woman (=I am a woman)

Без артикля це речення зрозуміле, але неприроднє і неграматичне.


Katia_UA

Чому саме "а", а не "the". Я якась жінка? Чи я просто жінка?


savasabaka

У курсі "Англійська для українськомовних" усталена пара a woman - жінка, the woman - ця жінка (конкретна). Речення "Я жінка" означає, що ви саме жінка, а не чоловік.


PerunBolt

Так. "A woman" є якась (яка небуть жінка - але є 'жінка');

"The woman" є просто 'жінка' - (ця 'спецефічна жінка'.)


DenKononov

В загальному значені


KseniaPetr14

Все пишу правельно вибиває червоне


MarkDemchy

Коли я пишу I am a women воно видає що правильно I am a women що я не так пишу???


deniko
Mod
Plus

women - це "жінки" (множина)

woman - "жінка" (однина)

Тут потрібно писати woman

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.