"Kobieta wychodzi."

Tłumaczenie:The woman goes out.

3 lata temu

6 komentarzy


Yola448704
Yola448704

Kobieta wychodzi ("na balety"/randkę/do kina/baru) - The woman goes out

5 miesięcy temu

AgnieszkaB173583

Dlaczego zdanie musi być napisane the women goes out, a nie może być samo the women goes?. Myślałam, że out znaczy na zewnątrz.

2 lata temu

Szmollka

'To go' znaczy iść. 'To go out' znaczy wychodzić.

9 miesięcy temu

eMsiDi

Dlaczego musimy zaczac od "A"?

3 lata temu

aurumida
aurumida

Musimy zacząć od THE

3 lata temu

Martyna274951

Nie, można zacząć od "a" i "the". Przed każdym rzeczownikiem (w tym "woman"), musimy postawić przedimek nieokreslony.

4 miesiące temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.