1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Я дідусь?"

"Я дідусь?"

Переклад:Am I a grandfather?

March 26, 2015

14 коментарів


Mediaphag

Навіщо артикль?


Nordry

"Grandfather" - поняття злічуване, а у реченні йдеться про те, що ви просто один із сотень тисяч інших дідусів, тому - неозначений артикль. Якби була конкретизація: "Am I Tom's grandfather?", тоді артикля не потрібно взагалі, оскільки в реченні вказано особу, дідусем якої є "дійова особа" речення, або ж при конкретизації певної особи "The grandfather asks his grandson how to play on the computer" - тут йдеться про цілком певного дідуся, тому й означений артикль.


vvfors

На мою відповідь у мікрофон: Am I a grandfather?, отримав "Майже правильно - I'm a grandfather?" ???


CherOkee1404

У мене теж !


M_Pasko

Чи можна сказати Am I a grandfather?


Milkho

Якщо додасте grandpa, то не забудьте про grandad, gramps, granddad і granddaddy.


vvfors

При чому тут grandpa? - у "правильній" відповіді запитальне речення замінено стверджувальним, ось у чому питання!!!


Nordry

Власне, це в українській мові слово "дідусь" може вживатися, як у значенні "той, хто має внуків", так і у значенні "літня людина". В англійській же є розподіл: "grandfather" вказує на наявність онуків (http://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/grandfather), а "old man" - просто "літній чоловік" (ближче до рос. "старик"). Даруйте, "мінусувала" ваш коментар не я. :(


Mykola249579

Дякую за дуже корисні коментарі! З вами навчання проходить значно ефективніше!


jJN65

І що воно дає коли мінус чи плюс на коментар?


jJN65

Просто багато де бачив люди пишуть просто вульгарні слова і було б добре щоб удаляв хтось ці матюки!

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати