1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Я бачу книгу на цьому письмо…

"Я бачу книгу на цьому письмовому столі."

Переклад:I see a book on the desk.

March 26, 2015

8 коментарів


hbkmustang

чому "a" а не "the" - це ж конкретна книга, а не книга загалом ?


dimanchyck

desk - це і парта, чи не так?


SergioRuido

Так, є такий варіант перекладу.


KhristinaV

Блін, чому "a" а не "the " це ж оця книга на парті конкретна, йолки палки!!!!!!!!


ViktorSchesniuk

Мало б бути the book, imho


ye.suhov

Desk - вірно, а table - невірно... Чому - не знаю, підкажіть...


Olly_1052

Тому що table - це просто звічайний стіл, а в завданні - "письмовий стіл"=desk


igor202713

Тому що адміни сплять) А ти купуй дуолінго плюс.))

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.