1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "What dress is red?"

"What dress is red?"

Переклад:Яка сукня червона?

March 26, 2015

17 коментарів


dbdevelope

А чому "What dress is red", а не "Which dress is red"? Я взагалі не зрозумів це запитання :(


konyskiw

I think it should be "which dress is red", as it sounds like there is a selection of dresses and you have to pick one. "What dress is red" sounds a little unnatural to me (native English speaker).


VitaKaraninska

Чому не може бути переклад "Яке плаття є червоним?"


SergioRuido

Яке плаття червоне? - просто, коротко і бльше в ужитку. Уникайте перекладу в курсі складеного присудка з "є". http://lib.misto.kiev.ua/UKR/VPRAVA/MOVA/SUCHASNA_MOVA/skladeniy_imenniy_prisudok.txt


Milkho

Чомусь я у вас в бані, тому відповім сюди:
"Є" - це не складений присудок, це дієслово-зв'язка, що є частиною складеного іменного присудка.
P.S. Не помітив в статті застережень, щодо вживання "є" в СІП. Не ілюструє ваш заклик.


Milkho

Чудово, що ви відредагували свій попередній коментар. Гадав, ви просто допустили друкарську помилку, саме тому хотів повідомити про це в особисту стрічку.

Щодо нових лінків, тут справді зазначається, що зв'язка "є" в теперішньому часі "здебільшого буває відсутня".


Nazar29680

Що значить уникайте? Це неправильно? Чи у вас якісь особисті застереження? Бо відносно рідка вживаність слова в деяких стилях мови не Є причиною вважати його використання неправильним.


LewKostyny

Не доганяю, коли вживати "Which", а коли "What" в якості "Який". Допоможіть, хто може. Дякую.


konyskiw

"Which" is normally used when you have a choice of options to pick from.
(at an ice cream stand) Which flavour do you want?
Which dress are you going wear tonight?
Which bar shall we go to? White Lion or Pravda?
"What" can also be used in these circumstances, but "which" often sounds a little more natural.

"What" is used when there aren't specific options.
What do you want to eat?
What did you wear?
"Which" can't be used in these circumstances.


MikhailAxm

Yes... all became so more clearly with you! In your profile discription writed so you a British and learn Ukrainian. And I have so many questions about it. I can undersand why I try to study English (It is need for job), but why are you study Ukranian? For what? Tell me... If I be a British, and I will want to study forin language... I start to lern French... maiby Japan.... Why Ukrainian? We a small country... nobody care about as((


konyskiw

My paternal grandparents were born in Ukraine and moved to Britain. I never learnt Ukrainian when I was a child, but since 2013 I've been on holiday to Ukraine at least once a year. Now I've started taking my friends to visit your wonderful country too, so it's a lot more useful for me to learn Ukrainian than any other language!


OlgaOlga790605

Я маю право перекласти і написати "іs-є" чомв воно мені вказує що,якщо я написала "Яке плаття Є червоне" -помилка???


English978067

Таке питання може задати лише дальтонік.В авторів криза фантазії!


YuuqA9

Треба мабудь which


Artemzt

А буде правильним: How dress is red?


NNNadin

В кінці уроку одне й те саме завдання повторюється декілька разів. Це нудно.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.