1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "They are pretty tired today."

"They are pretty tired today."

Překlad:Jsou dnes dost unavení.

March 26, 2015

23 komentářů

Řazeno od nejlepšího vlákna

Jitka709231

teď jsem se dívala do velkého anglického slovníku , kde "pretty" je možno přeložit kromě " dost" i jako " pořádně, hrozně, ohromně ,poměrně , hezky...". Myslím, že co do unavenosti, znamená to , že "jsou fakt unaveni" -asi i velmi. Jenom slovo velmi se spíše přeloží " very"


Jitka709231

A bylo by možné" Oni jsou dnes pořádně unaveni" -hlášeno chyba


IvanaKoude

Je to "pěkně unavení" ? To se taky tady tak říká i když si to odporuje, co je na únavě pěkného, ale má to takový pozitivní náboj, jako že je člověk rád že podal takový výkon a únava dokazuje že to bylo na hranici sil.


kacenka9

Ano. Pekne unaveni tam mame. Je to, kupodivu, v AJ stejny protimluv jako v CJ


ilujam

dnes jsou velmi unavení...?


tslcz

oni jsou pěkně unaveni dnes - možná slovosled ale jinak je to snad správně......


kacenka9

no a prave ten slovosled...


PavlaVesela129

Ale v češtině i tenhle slovosled může být. Jde o to, co zdůrazním.


nueby

Já souhlasím a přidal jsem to.


Andrea626

A značně unavení?


Matafak

"Značně" bude zřejmě jistě více, než jen pěkně, nebo dost :-D


michellepac

proč nejde tohle "oni jsou dneska docela unavení "


kacenka9

Jde. takovou variantu prijimame.


HanulkaU

Proč nejde HEZKY místo PĚKNĚ? Je to přece totéž, vlastně stejný protimluv.


petr656916

Také jsem napsal ,,krásně,,l am sorry.


kszcz

proč nejde Jsou dnes hodně unavení. ?


Filomena.Prvni

Potíž je v tom, že čeština má dvě varianty: "Jsou dnes KRÁSNĚ unaveni" znamená, že jsou sice unaveni, ale mají příjemný pocit z dobře vykonané práce (kupříkladu pomoc druhým). Pak také používá "Jsem pěkně unavený.", což nemusí nutně znamenat (a spíše neznamená), že by cítil nějaký dobrý pocit. Tím "pěkně" říká "hodně". Takže, o kterou variantu v anglické větě jde?


mmizur

Jednou jsem dal "Oni jsou dnes poněkud unavení" a DL to vzalo podruhé jsem dal "Jsou dnes poněkud unavení" a nevzalo. Proč?


MichaelRck5

Nebere mi to Oni jsou dnes dost unavení. ????


kelnsi

jako proč tam nemůže být tohle je to to samé ! oni jsou dnes velmi unavení


nueby

DOST unavený je ale míň unavený než VELMI unavený. Stejný rozdíl existuje mezi PRETTY TIRED a VERY TIRED.


PavelSvato1

A co oni jsou dnes příjemně unaveni.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.