"Everybody hears me."

Tłumaczenie:Każdy mnie słyszy.

3 lata temu

12 komentarzy


JacekPlace19

Wszyscy mnie słyszą też powinno być możliwe do wybrania.

2 lata temu

Vivlilo7

Czemu przy czasowniku 'hear' jest dodana końcówka -s? Przecież everybody to liczba mnoga?

4 miesiące temu

OliST125

Napisałem ,,every body'' i źle przypadkowo nacisnąłem spacje a miałem 0 serduszek i 19/20

1 rok temu

SZYJA4

xD

2 lata temu

boguszbat

Szyja doritosssssssy co to jest ??

1 rok temu

SZYJA4

Doritosy z reala AlE NAPRWADE moWIE

1 rok temu

Beata785793

678jxx

1 rok temu

MartaDawic

Czy moze byc sluchaja?

3 lata temu

jaclas

Słuchać to listen.

3 lata temu

chilijka

ale w przypadku raczej sluchania muzyki itp... listen to music , hear somebody

3 lata temu

WarsawWill
WarsawWill

"Hear somebody in the street" - to nie mój zamiar

"Listen to somebody speak" - to mój zamiar

"Listen to me when I'm speaking to you"

"Now I will only say this once so listen to me carefully" ('Allo, 'allo)

3 lata temu

iwonka1990

Według mnie tak

2 lata temu

Powiązane dyskusje

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.