Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Αυτή δεν έχει αδερφή."

Μετάφραση:She does not have a sister.

0
πριν από 3 χρόνια

5 σχόλια


eyaggelia0

ποτε βαζουμε το no και ποτε το not?

0
Απάντησηπριν από 3 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Ένας "χοντροκομμένος" κανόνας θα ήταν ότι το not χρησιμοποιείται για ρήματα, ενώ το no χρησιμοποιείται για ουσιαστικά.
Παράδειγμα: She does not have sisters. Το not αναφέρεται στο ρήμα have.
αλλά: She has no sisters. Το no αναφέρεται στο ουσιαστικό sisters.

2
Απάντησηπριν από 3 χρόνια

Zefirinia

Μισό λεπτό όταν κλίνουμε he has she has it has πως γίνεται εδώ she have a sister?παίζει ρόλο ο χρόνος μήπως που κλινεται ?

0
Απάντησηπριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Η άρνηση, όπως και η ερώτηση, σχηματίζονται με το βοηθητικό ρήμα to do και η μεταβολή του ρήματος στο τρίτο πρόσωπο γίνεται στο βοηθητικό ρήμα. Έτσι έχουμε:

She has > She does not have > Does she have?

1
Απάντησηπριν από 2 χρόνια

bmr64

Γιατι γραφουμε "a sister" και οχι σκετο "sister";

0
Απάντησηπριν από 4 εβδομάδες