"Αυτή δεν έχει αδερφή."

Μετάφραση:She does not have a sister.

March 27, 2015

8 σχόλια


bmr64

Γιατι γραφουμε "a sister" και οχι σκετο "sister";

July 16, 2018

eyaggelia0

ποτε βαζουμε το no και ποτε το not?

March 27, 2015

ssurprize

Ένας "χοντροκομμένος" κανόνας θα ήταν ότι το not χρησιμοποιείται για ρήματα, ενώ το no χρησιμοποιείται για ουσιαστικά.
Παράδειγμα: She does not have sisters. Το not αναφέρεται στο ρήμα have.
αλλά: She has no sisters. Το no αναφέρεται στο ουσιαστικό sisters.

March 27, 2015

eyaggelia0

ευχαριστω για τη διευκρινιση

March 29, 2015

Zefirinia

Μισό λεπτό όταν κλίνουμε he has she has it has πως γίνεται εδώ she have a sister?παίζει ρόλο ο χρόνος μήπως που κλινεται ?

June 15, 2016

D_..
Mod

    Η άρνηση, όπως και η ερώτηση, σχηματίζονται με το βοηθητικό ρήμα to do και η μεταβολή του ρήματος στο τρίτο πρόσωπο γίνεται στο βοηθητικό ρήμα. Έτσι έχουμε:

    She has > She does not have > Does she have?

    June 15, 2016

uoLL8

    Σε παρακαλώ: Αν πούμε-γράψουμε "She has NO sister", είναι λάθος; Είναι ακατανόητο για Εγγλέζους; Ξέρεις, λόγω επαγγέλματος, πολλές φορές αναγκάστηκα να "εμπνευστώ" εκφράσεις (ποτέ δεν διδάχτηκα αγγλικά) και τα κατάφερνα να συνεννοηθώ, χωρίς να γνωρίζω αν ήταν σωστή ή λάθος η έκφραση. :)

    Ευχαριστώ Κλεάνθης

    November 7, 2018

Dimitra956826

    Προσωπικά, δεν θα έλεγα πως είναι λάθος. Δεν παραβιάζεται κάποιος κανόνας και θα ήταν κατανοητή ως φράση, αν και ο σχηματισμός με το no χρησιμοποιείται λίγο πιο συχνά με πληθυντικό, σε τέτοιες περιπτώσεις. ^.^

    November 7, 2018
    Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.