"Αυτή δεν έχει αδερφή."

Μετάφραση:She does not have a sister.

πριν από 3 χρόνια

8 σχόλια


eyaggelia0

ποτε βαζουμε το no και ποτε το not?

πριν από 3 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Ένας "χοντροκομμένος" κανόνας θα ήταν ότι το not χρησιμοποιείται για ρήματα, ενώ το no χρησιμοποιείται για ουσιαστικά.
Παράδειγμα: She does not have sisters. Το not αναφέρεται στο ρήμα have.
αλλά: She has no sisters. Το no αναφέρεται στο ουσιαστικό sisters.

πριν από 3 χρόνια

eyaggelia0

ευχαριστω για τη διευκρινιση

πριν από 3 χρόνια

Zefirinia

Μισό λεπτό όταν κλίνουμε he has she has it has πως γίνεται εδώ she have a sister?παίζει ρόλο ο χρόνος μήπως που κλινεται ?

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Η άρνηση, όπως και η ερώτηση, σχηματίζονται με το βοηθητικό ρήμα to do και η μεταβολή του ρήματος στο τρίτο πρόσωπο γίνεται στο βοηθητικό ρήμα. Έτσι έχουμε:

She has > She does not have > Does she have?

πριν από 2 χρόνια

uoLL8

Σε παρακαλώ: Αν πούμε-γράψουμε "She has NO sister", είναι λάθος; Είναι ακατανόητο για Εγγλέζους; Ξέρεις, λόγω επαγγέλματος, πολλές φορές αναγκάστηκα να "εμπνευστώ" εκφράσεις (ποτέ δεν διδάχτηκα αγγλικά) και τα κατάφερνα να συνεννοηθώ, χωρίς να γνωρίζω αν ήταν σωστή ή λάθος η έκφραση. :)

Ευχαριστώ Κλεάνθης

πριν από 1 μήνα

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

Προσωπικά, δεν θα έλεγα πως είναι λάθος. Δεν παραβιάζεται κάποιος κανόνας και θα ήταν κατανοητή ως φράση, αν και ο σχηματισμός με το no χρησιμοποιείται λίγο πιο συχνά με πληθυντικό, σε τέτοιες περιπτώσεις. ^.^

πριν από 1 μήνα

bmr64

Γιατι γραφουμε "a sister" και οχι σκετο "sister";

πριν από 4 μήνες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.