1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Αυτή δεν έχει αδερφή."

"Αυτή δεν έχει αδερφή."

Μετάφραση:She does not have a sister.

March 27, 2015

9 σχόλια


bmr64

Γιατι γραφουμε "a sister" και οχι σκετο "sister";


NikosSerb

Το θεμα ειναι οτι δεν το γραφουν στις "κριμενες" λεξεις κ την παταμε...


eyaggelia0

ποτε βαζουμε το no και ποτε το not?


ssurprize

Ένας "χοντροκομμένος" κανόνας θα ήταν ότι το not χρησιμοποιείται για ρήματα, ενώ το no χρησιμοποιείται για ουσιαστικά.
Παράδειγμα: She does not have sisters. Το not αναφέρεται στο ρήμα have.
αλλά: She has no sisters. Το no αναφέρεται στο ουσιαστικό sisters.


eyaggelia0

ευχαριστω για τη διευκρινιση


Zefirinia

Μισό λεπτό όταν κλίνουμε he has she has it has πως γίνεται εδώ she have a sister?παίζει ρόλο ο χρόνος μήπως που κλινεται ?


D_..
Mod
Plus

Η άρνηση, όπως και η ερώτηση, σχηματίζονται με το βοηθητικό ρήμα to do και η μεταβολή του ρήματος στο τρίτο πρόσωπο γίνεται στο βοηθητικό ρήμα. Έτσι έχουμε:

She has > She does not have > Does she have?


uoLL8

Σε παρακαλώ: Αν πούμε-γράψουμε "She has NO sister", είναι λάθος; Είναι ακατανόητο για Εγγλέζους; Ξέρεις, λόγω επαγγέλματος, πολλές φορές αναγκάστηκα να "εμπνευστώ" εκφράσεις (ποτέ δεν διδάχτηκα αγγλικά) και τα κατάφερνα να συνεννοηθώ, χωρίς να γνωρίζω αν ήταν σωστή ή λάθος η έκφραση. :)

Ευχαριστώ Κλεάνθης


Dimitra956826

Προσωπικά, δεν θα έλεγα πως είναι λάθος. Δεν παραβιάζεται κάποιος κανόνας και θα ήταν κατανοητή ως φράση, αν και ο σχηματισμός με το no χρησιμοποιείται λίγο πιο συχνά με πληθυντικό, σε τέτοιες περιπτώσεις. ^.^

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.