Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Wychowujemy dziecko."

Tłumaczenie:We are raising a child.

3 lata temu

13 komentarzy


Joanna1591

Co to za roznica we raise a... ; we are raising a.. ???

1 rok temu

Hela_888

A mi program nie zaliczył TEJ wersji tłumaczenia, uznając ją za błąd, ale za to zaliczył ...present continous, czyli "We are raising a child"!

3 lata temu

buskes76

Nie wiem jak to zdanie "poczuć" w Present Continuous - że teraz w tym momencie ~ w danej chwili można wychowywać dziecko..? brzmi absurdalne..!!! - jak np oddaliśmy dziecko do domu dziecka i wpadliśmy teraz z wizytą na 5 min i je wychowujemy... - to.ma być wychowywanie dziecka..??? !!! - BZDURA

Rozumiem w Present Simple że codziennie to robimy; ogolnie troszczymy się, zmieniamy pieluchy, odprowadzamy do szkoły itd !!! - tzn codziennie od narodzin do samodzielności i to ma sens !!! a nie że w tej chwili !!!

1 rok temu

pawlunio19

Zgadzam się z Tobą. Nie zaznaczyłem w P. Continuous, choć konstrukcja jest poprawna i mam błąd. Może ktoś się wypowie?

1 rok temu

WoSko2

Present Continuous można również stosować do czynności stałej, która NIEKONIECZNIE trwa w tej chwili.

10 miesięcy temu

AsiaDugosz1

Musisz napisać dwie

1 rok temu

dn73

We bring up the child jest OK

3 lata temu

KrystynaJa13

A dlaczego nie "the baby". The baby to także dziecko

1 rok temu

Dominika410606

Nie jestem w stanie zrobic tego zdania, bo kazda podana odpowiedz jest zła... czego nie wybiorę, to aplikacja mowi, ze powinno byc innaczej. A jak wezmę tą odpowiedz, ktorą kazala mi wczesniej wybrac to pokazuje sie komunikat ze ta odpowiedz jest błędna i zebym wziela inną- biore inną i ona tez jest zla i znow mam wziąć tą poprzednia

1 rok temu

baldwin1988

trzeba zaznaczyć dwie odpowiedzi

1 rok temu

Boloneczka

Mam to samo

1 rok temu

Magosia981

Czemu jest we are a nie samo we ?

10 miesięcy temu

Ketro1

Zadno nie jest prawidlowe? Co za gowno

9 miesięcy temu