1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Вона їсть полуницю."

"Вона їсть полуницю."

Переклад:She eats a strawberry.

March 27, 2015

15 коментарів


OrysiaAtamanenko

от цікаво, а звідки я маю знати, одну полуничку вона їсть, чи мішок, чи взагалі їсть?


Nordry

Ні з відки, ось тому у завданні і приймаються обидва варіанти :). А у житті - це вже вам вирішувати залежно від ситуації. :)


70NR3

Я написав без a не прийняло


6a3D1

так само, без артикля показує помилку


Vika972325

В мене також постійно


anpsoft

Тупа мова, навіщо тут артикль


VityaBrynzei

Підскажіть будь ласка, чому без артиклю "а" не правильно? Наскільки мені відомо цей артикль вживається лише при однині, а в даному випадку слово "strawberry" може означати і множину, дякую.


Dmy_S

По-моєму, залізо просто зобов'язано приймати варіант без артикля взагалі. "She eats a strawberry" - вона з'їдає одну ягідку; "She eats strawberries"- більше за одну; "She eats strawberry" - вона, скажімо, полуницею не гребує.


viktor747002

she eats beef =ok

she eats fish =ok

she eats strawberry =wrong ?!!

why ?!


VirtualSUN

Чому у попередньому завданні писало "the", а в цьому "a"?


SabinaTiss

Я не поставила артикль і вибило як помилку.


Lakotwukr.net

не зрозуміла чому цей варіант також правильний???She eats strawberries я обрала лише такий She eats а strawberry


Milkho

Справді, "She eats strawberries" - "Вона їсть полуниці" (plural)
Але якщо подивитися з іншого боку, слово "полуниця" може вживатися як збірне до усіх ягід полуниці. Тобто, сказавши "Вона їсть полуницю" ви матимете на увазі, що вона їсть не одну полуницю, а полуницю, як ягоду взагалі.
Present Simple вживається переважно тоді, коли хочуть сказати про щось в загальному, про речі, які відбуваються протягом значного часового відрізку.
Якщо ви скажете англомовному "I eat strawberries." він зрозуміє, що у вас немає на полуницю, скажімо, алергії, чи вона не викликає у вас відрази, тому ви можете її спокійно вживати.
Давайте для ілюстрації додамо частку "не":
Тоді речення "Я не їм полуницю" і "Я не їм полуниць"- в Present Simple матимуть однаковісіньке значення, хоча й мають в додатку різні числові форми.

Що потрібно, щоб ці форми злилися:

  • речення у Present Simple
  • збірна назва "полуниця" до усіх ягід полуниці
  • трішки уяви

Пропоную модераторам прибрати речення, або замінити основний переклад на відповідний.


EugeneToma

з пропозицією згодний


egoH17

Чому не правильно?she eats a strawberry

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.