"Ми читаємо цю місцеву газету."

Переклад:We read the local newspaper.

3 роки тому

10 коментарів


Sasha04M

то що можна писати в duolingo не newspaper а просто paper ?

3 роки тому

O.Yevhen
O.Yevhen

сумніви мене беруть в цьому :)... пробував десь в завданнях - видавало помилку

3 роки тому

SashkoSopotyak

Якщо перекласти вийде - Я читаю місцевий папір.

1 рік тому

Romawkus

Чому Local paper - перекладається місцева газета і також є правильною відповіддю?

3 роки тому

FDEv4

Коли я перекладав речення було paper а правильна відповіть We read the local newspaper

2 роки тому

Rost72
Rost72

чому тут не потрібен артикль ,,a local newspaper,,?

2 роки тому

1Oleg_Oleg1

тому що на мою думку в дуолінго інколи проблеми з артиклями=)

1 рік тому

Fb8U1
Fb8U1

"Ми читаємо Цю місцеву газету." Якби не було Цю, то був би на місці артикль a (we read a local newspaper).

9 місяців тому

Johnbutton

Я вів усе за перексадом який мені вісвітили і неправільно-чому?

1 рік тому

Johnbutton

Да-ЧОМУ?

1 рік тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.