1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ми читаємо цю місцеву газету…

"Ми читаємо цю місцеву газету."

Переклад:We read the local newspaper.

March 27, 2015

14 коментарів


Sasha04M

то що можна писати в duolingo не newspaper а просто paper ?


O.Yevhen

сумніви мене беруть в цьому :)... пробував десь в завданнях - видавало помилку


SashkoSopotyak

Якщо перекласти вийде - Я читаю місцевий папір.


Romawkus

Чому Local paper - перекладається місцева газета і також є правильною відповіддю?


FDEv4

Коли я перекладав речення було paper а правильна відповіть We read the local newspaper


Rost72

чому тут не потрібен артикль ,,a local newspaper,,?


1Oleg_Oleg1

тому що на мою думку в дуолінго інколи проблеми з артиклями=)


Fb8U1

"Ми читаємо Цю місцеву газету." Якби не було Цю, то був би на місці артикль a (we read a local newspaper).


Johnbutton

Я вів усе за перексадом який мені вісвітили і неправільно-чому?


lyda193606

Помилка - пропонує переклад paper в значенні газети


HeyMarlana

"The paper" is an accepted translation as "the newspaper".

"Paper" is also a piece of paper you write on. How we say it in context is how we know the difference.

"Write on this paper."
or...
"Did you read the paper today?"


TolikTolik5

Исправьте ошибку или добавьте еще один правильний вариант


Yavir3B

Переходь на Українську!!!

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.