"Ми читаємо цю місцеву газету."

Переклад:We read the local newspaper.

March 27, 2015

12 коментарів
Це обговорення закрито.


Sasha04M

то що можна писати в duolingo не newspaper а просто paper ?


O.Yevhen

сумніви мене беруть в цьому :)... пробував десь в завданнях - видавало помилку


SashkoSopotyak

Якщо перекласти вийде - Я читаю місцевий папір.


Romawkus

Чому Local paper - перекладається місцева газета і також є правильною відповіддю?


FDEv4

Коли я перекладав речення було paper а правильна відповіть We read the local newspaper


Rost72

чому тут не потрібен артикль ,,a local newspaper,,?


Fb8U1

"Ми читаємо Цю місцеву газету." Якби не було Цю, то був би на місці артикль a (we read a local newspaper).


lyda193606

Помилка - пропонує переклад paper в значенні газети

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.