1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "This does not affect me."

"This does not affect me."

Çeviri:Bu beni etkilemez.

March 27, 2015

7 Yorum


Crazyboyy

does i daz diye öğrettiler bize. bu diz diye okuyor ne iş.


NevalBier

Aksanla alakalı


Rftyklmz

harbi diz diye okuyo o vurguyla alakalı bir şeymiş sanırım


Packsaddleman

effect dedim ben burda affect daha çok yönlendirme effect sonuç değiştirme gibi bir anlama gelir sanıyordum


buketsevcan

Affect(etkilemek) fiil, effect(etki) isim.


serdarestik

Burasi beni etkilemez dedim olmadı


mesutcatal

doesn't yerine neden don't değil arkadaşlar

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.