"This does not affect me."

Çeviri:Bu beni etkilemez.

3 yıl önce

7 Yorum


CRAZYBOYY

does i daz diye öğrettiler bize. bu diz diye okuyor ne iş.

2 yıl önce

Rftyklmz
Rftyklmz

harbi diz diye okuyo o vurguyla alakalı bir şeymiş sanırım

2 yıl önce

NevalBier

Aksanla alakalı

6 gün önce

Packsaddleman

effect dedim ben burda affect daha çok yönlendirme effect sonuç değiştirme gibi bir anlama gelir sanıyordum

3 yıl önce

buketsevcan

Affect(etkilemek) fiil, effect(etki) isim.

3 yıl önce

serdarestik
serdarestik

Burasi beni etkilemez dedim olmadı

2 yıl önce

ingilizman1

Siz beni etkileyemediniz neden olmuyor

7 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.