"Thisdoesnotaffectme."

Çeviri:Bu beni etkilemez.

3 yıl önce

11 Yorum


CRAZYBOYY

does i daz diye öğrettiler bize. bu diz diye okuyor ne iş.

3 yıl önce

Rftyklmz
Rftyklmz

harbi diz diye okuyo o vurguyla alakalı bir şeymiş sanırım

2 yıl önce

NevalBier

Aksanla alakalı

2 ay önce

serdarestik
serdarestik

Burasi beni etkilemez dedim olmadı

3 yıl önce

Packsaddleman

effect dedim ben burda affect daha çok yönlendirme effect sonuç değiştirme gibi bir anlama gelir sanıyordum

3 yıl önce

buketsevcan

Affect(etkilemek) fiil, effect(etki) isim.

3 yıl önce

Javert9
Javert9

Büyük çelişki, Amerika'lılar bile bunun dalgasını geçiyor (How I Met Your Mother) :)

3 yıl önce

ingilizman1

Siz beni etkileyemediniz neden olmuyor

9 ay önce

ADYavi

Bu beni etkilemez dedim kabul etmedi

2 yıl önce

bilgekaganylmz

Ha ha ha! Doğru cevap zaten bu.

1 yıl önce

sibelakova

ben öyle dedim kabul etti duolingo da baya açık var

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.