"They will be able to exercise."

Çeviri:Onlar egzersiz yapabilecekler.

3 yıl önce

8 Yorum


ugurleef
ugurleef

Be able to -ebilmek anlamina mi geliyor

2 yıl önce

mizinamo
mizinamo

Evet.

2 yıl önce

ercanaygunn

"Onlar egzersiz yapacaklar" cevabida ayni degilmi.. kabul edilmedi.

3 yıl önce

mizinamo
mizinamo

"They will exercise" diye yaptınız.

"They will be able to exercise", "Onlar egzersiz yapabilecekler" demek.

3 yıl önce

furkhan

Tam anlamı "egzersiz yapabiliyor olacaklar" değil mi?

3 yıl önce

buketsevcan

Evet öyle de çevirebilirsiniz, ama Türkçede yaygın bir kullanım değil, kendi adıma "yapabilecekler" demeyi tercih ederdim:)

3 yıl önce

furkhan

Yok zaten sadece merakımdan sordum. Bir başka sorumda da olduğu gibi güzel açıklaman için teşekkür ederim yine. Harikasın.

3 yıl önce

molekul123

Bu oyunun sonu nereye kadar gidiyor?

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.