Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Ei au păsări."

Traducere:They have birds.

acum 3 ani

7 comentarii


Andreea541377

Cine a scris corect să dea like

acum 1 an

AndreasSte275130

Salut

acum 1 an

kawaiiAvoc

Golden crew pe facebook. Trupa se dans din tg-jiu

acum 2 ani

DianaFlutu

Cand se pune have si cand se pune are

acum 1 an

sarahtop2

"Ei au pasari" nu este corect fiindca "ei au"="they has". Dar Nu stiu sigur.

acum 1 an

Jullia857423

Has se pune numai la persoana a treia SINGULAR ci nu si plural.

cu 1 lună în urmă

bubu416719

Simplu

acum 1 an